Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Aplikacija WhatsApp z novimi pravili po umorih v Indiji Pri mobilni aplikaciji WhatsApp bodo omejili število poslanih sporočil; ta ukrep je bila družba prisiljena sprejeti po številnih umorih v Indiji, ki so jih sprožile govorice o ugrabitvah otrok.
Slovensko podjetje dobilo milijon iz ZDA, razvija avtonomna vozila na umetno inteligenco Visokotehnološko zagonsko podjetje NERVteh je dobilo naložbo v vrednosti milijon evrov. NERVteh razvija tehnologije za ocenjevanje voznikov in algoritme za avtonomna vozila.
Ljubitelji kač, pozor! Raziskovalci so odkrili prvi fosil kačjega mladiča. Raziskovalci so odkrili prvi fosil kačjega mladička. Takšno odkritje je svojevrsten čudež – kačje okostje se zaradi svoje izjemne krhke zgradbe v naravi namreč ohrani zelo redko.
Znanstveniki odkrili 12 novih Jupitrovih lun Ameriški znanstveniki so odkrili 12 novih Jupitrovih lun, s čimer se je število znanih lun okoli tega planeta povzpelo na 79. Jupiter je planet z največ lunami v Osončju.
Foto in video: Airbusov orjaški veseli kit Beluga XL poletel v nebo Airbus je v Toulousu v Franciji opravil poskusni polet svojega novega transportnega letala Beluga XL, ki je največje transportno letalo evropskega letalskega velikana.
Bruselj potrdil rekordnih 4,3 milijarde evrov kazni za Google Evropska komisija je zaradi kršenja konkurenčnih pravil – po njeni oceni je Google zlorabil prevladujoči tržni položaj svojega operacijskega sistema za mobilne naprave Android – potrdila rekordnih ...
Razvili krvni test za odkrivanje kožnega raka Avstralski znanstveniki so razvili krvni test, ki zazna melanom v najzgodnejših stadijih. Gre za prvi test, s katerim bo mogoče enostavno zaznati kožnega raka, še preden ta postane smrtonosen.
Kruh pred 14.000 leti – katere sestavine so ljudje potrebovali za njegovo pripravo? Znanstveniki so s pomočjo krušnih drobtinic, ki so jih našli v neki peči v jordanski puščavi, razkrili najstarejši recept za peko kruha.
Britansko vesoljsko izstrelišče bo na Škotskem Britanska vesoljska agencija je za prvo državno vesoljsko izstrelišče po izstopu Velike Britanije iz Evropske unije izbrala polotok A’Mhoine na severu Škotske. Kot je sporočila v izjavi za javnost
Video- in avdioznanost: Kako z meduzami odstraniti plastiko iz morij in druge nore, nove ideje Zadnja leta smo priča izjemnemu porastu števila meduz, kar povzroča številne težave. Kako pa bi lahko porast meduz obrnili sebi v prid, denimo za čiščenje plastike iz morij?
Slavnemu Keplerju so šteti dnevi. Iskal je Zemljo 2.0, odkril tisoče tujih svetov. Nasin teleskop Kepler bo zaradi pomanjkanja goriva kmalu ugasnil.
Kaj je tik pred smrtjo jedel Ötzi? Analiza vsebine želodca znamenitega Ötzija je razkrila, da je v dnevih pred smrtjo jedel kozoroga, jelena in žito enozrnico ter s tem zaužil veliko maščobe.
Predsednik Zimbabveja ustanovil vesoljsko agencijo Predsednik Zimbabveja Emmerson Mnangagwa je v torek ustanovil nacionalno vesoljsko agencijo, ki bo po njegovih besedah postala "orodje za posodobitev in industrializacijo države".
Novo odkritje: izbruh supermasivnega blazarja z nevtrini, sodeluje tudi goriška univerza Mednarodna raziskovalna skupina je zaznala visokoenergijske nevtrine in sevanje gama, ugotovila pa je tudi, od kod prihajajo. Izvor so našli v oddaljeni supermasivni črni luknji.
Nemško sodišče: Profil na Facebooku se v primeru smrti deduje Sodišče v Karlsruheju je odločilo, da so osebni podatki na medmrežju, kot je profil na Facebooku, po smrti uporabnika del njegove zapuščine in se dedujejo.
Velikega teleskopa James Webb ne bo še vsaj tri leta Nasa že serijsko zamika izstrelitev vesoljskega teleskopa James Webb, naslednika slavnega Hubblovega teleskopa. Zdaj je ciljni datum že sredi leta 2021.
Prvi obiskovalec iz medzvezdnega prostora je komet 'Oumuamua, prvi znani medzvezdni obiskovalec, je na poti iz Osončja dobil nepričakovan pospešek. Znanstveniki zato sklepajo, da gre za medzvezdni komet, in ne za asteroid.
Večina mobilnih naprav ni zaklenjena z geslom Čeprav imajo ljudje na svojih mobilnih napravah velike količine dragocenih podatkov, niso preveč zaskrbljeni za njihovo varnost. Z geslom je zaščitena manj kot polovica pametnih telefonov.
Foto: Veteranski Dawn poslednjič pognal motorje, prinesel najboljše posnetke Cerere sploh Stara sonda Dawn je po uspehov polni karieri še poslednjič pognala ionske motorje, ki so jo pognali v najbolj ambiciozno orbito doslej. V njej bo tudi ugasnila. Dawn
Novozelandsko sodišče odobrilo izročitev Kima Dotcoma Novozelandsko pritožbeno sodišče je odobrilo izročitev medmrežnega podjetnika in ustanovitelja Megauploada Kima Dotcoma ZDA, ki ga obtožujejo piratstva in kršenja avtorskih pravic.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Podhranjeni velikan – Huawei Mate 10 Lite
16
18. december 2017 ob 07:53 Serija Huawei Mate po navadi ponuja zelo dobre telefone za razmeroma ugodno ceno, vsaj v primerjavi s konkurenco. A časi se spreminjajo.
Več novic ...
Izbor
Izjava dneva
link
Donald Trump
3
20. julij 2018 ob 14:05 Nočem jih strašiti. Hočem jim dobro. Zelo mi je všeč predsednik Ši. Vendar pa je to nepravično.
Več novic ...